Fecha de publicación:12-11-2018

CONVOCATORIA DE PRAZAS DE “CORRESPONDENTES UNIVERSITARIOS” NA UNIVERSIDADE DA CORUÑA. CURSO 2018/2019

O obxecto do programa é difundir a información xerada desde a Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado (DXXPV) da Consellería de Política Social da Xunta de Galicia, entre o alumnado da Universidade da Coruña, favorecendo a participación dos mozos e mozas tanto na elaboración como na difusión da información entre iguais.

Unha praza na EUP. O prazo de solicitude  até as 14.00 h. do día 16 de novembro.

Bases da convocatoria no PDF adxunto.

Sección: ACTUALIDAD EUP  ||  Autor: Dirección de la EUP